Розробка гібридів у STIHL: Це означає, що розробники одночасно займають світ бездротових пристроїв та бензинових пристроїв. Це підхід, який набуватиме дедалі більшої ваги в найближчі роки через неминучу технологічну тенденцію до бездротових електроінструментів. Щоб використовувати відому силу STIHL для інновацій та залишатися на передовій акумуляторних продуктів, все більше співробітників працюють над розробкою в обох напрямках приводів. Яке це життя між світами? Макс Риссел (2/CYC) і Штефан Каатс (2/CYF-ka) надають розуміння.
У світі, що постійно змінюється, стає дедалі важливішим вміти швидко адаптуватися до нових ситуацій – і це також стосується STIHL. У своїй повсякденній роботі співробітники відділу розвитку звикли гнучко та швидко реагувати на найрізноманітніші обставини, щоб проекти завершувалися безпечно та вчасно. «Гібридна розробка» означає саме це: Швидка адаптація до мінливого ландшафту проектів, а також до технологічної тенденції до бездротових пристроїв. Співробітники, які раніше працювали в секторі двигунів внутрішнього згоряння, вносять свій багаторічний досвід та знання в розробку акумуляторних електроінструментів.
Як повідомляє Йохен Айхнер (2/CRF), який сам працює над розробкою як у сегменті акумуляторних, так і в сегменті двигунів внутрішнього згоряння, «це дає перевагу як кінцевим клієнтам, які знають, що їхні вимоги до якості електроінструментів STIHL досягаються завдяки об’єднаному досвіду, так і самим співробітникам, які можуть розширити свій багатий досвід, працюючи в галузі розробки акумуляторних електроінструментів». Численні розробники вже працюють в обох світах. Це дозволяє STIHL гнучко реагувати на зовнішні впливи навколишнього середовища та внутрішні стратегічні рішення.
Завдяки широкому спектру заходів з підвищення кваліфікації компанія підтримує співробітників у розробці акумуляторних електроінструментів, зокрема у співпраці з Есслінгенським університетом прикладних наук.
Макс Ріссель (2/CYC) та Стефан Каатс (2/CYF-ka) розповідають про свій досвід роботи у світі акумуляторних двигунів внутрішнього згоряння.
У яких сферах розробка бездротових продуктів може отримати вигоду від бензинових технологій?
СТЕФАН КААТС: У секторі двигунів внутрішнього згоряння STIHL має багаторічний досвід успішного виведення продукції на ринок. Крім того, вимоги та методи роботи, що стосуються наших продуктів, що працюють на бензині, добре відомі та зрозумілі. Саме це забезпечує гарну основу для розробки високоякісних споживчих та професійних продуктів у секторі бездротових пристроїв.
Які основні відмінності між розробкою акумуляторних двигунів та двигунів внутрішнього згоряння?
МАКС РІССЕЛ: Звичайно, основи технології приводів та пов'язані з ними вимоги й взаємозв'язки. Системні впливи та технічні перехресні ефекти значно виражені в двигунах внутрішнього згоряння. Якщо я щось зміню в двигуні, це може вплинути на рівень шуму або, наприклад, мати подальший вплив на всю систему. Компоненти загальної системи можна чіткіше розрізнити в акумуляторних електроінструментах. Це також спрощує використання однакових компонентів у різних продуктах, що в деяких випадках значно скорочує час розробки бездротових продуктів.
Які ресурси будуть корисними для тих, хто бажає працювати у світі бездротових технологій?
МАКС РІССЕЛЬ: Коли я тільки починав, досвід в управлінні проектами, знання технологій електроінструментів та їх застосування, а також особиста мережа контактів створили для мене гарну основу. Я також зміг повторно використати свої наявні спеціалізовані знання для певних завдань. Крім того, внутрішній навчальний курс STIHL «Електротехніка для інженерів», розроблений у співпраці з Університетом прикладних наук Есслінгена, допоміг мені увімкнути світ акумуляторних електроінструментів. Хоча це, очевидно, не замінить повний курс навчання з електротехніки.
Які труднощі виникають під час переходу до розробки бездротових продуктів?
СТЕФАН КААТС: Найбільшим викликом при першому вході в цю сферу є набуття специфічних знань у галузі технологій. Бездротовий продукт, очевидно, має значно більше електронних компонентів та менше механічних передавальних елементів. Технічні вимоги також відрізняються, наприклад, у сфері впливу навколишнього середовища. Це робить його одночасно складним і корисним. Окрім виходу на нову технологічну сферу, також відбулася реструктуризація організації розробки, і нам потрібно було ознайомитися з новими рамковими умовами процесу розробки.
Які переваги та недоліки «гібридної розробки»?
МАКС РІССЕЛЬ: STIHL може вигідно використовувати знання досвідчених співробітників в обох сферах, і таким чином гнучко реагувати на вимоги проекту та стратегії. Знання та ідеї доповнюють одне одного в цьому процесі. Хоча гібридне існування іноді означає меншу технологічну глибину в групах продуктів через дедалі ширший спектр завдань, ви все одно можете позиціонувати себе як універсального розробника.
Як вам вдається поєднувати обидва світи?
СТЕФАН КААТС: Щоб працювати на високому рівні в обох дисциплінах, важливо постійно працювати та навчатися на проектах з використанням обох технологій, як бездротових, так і бензинових продуктів. Передача досвіду між колегами та довіра до спеціалістів проекту тут набувають дедалі більшого значення.
Чому для вас важливо бути активним в обох світах?
СТЕФАН КААТС: Мій особистий ентузіазм щодо двотактних двигунів внутрішнього згоряння є причиною, чому для мене важливо продовжувати бути частиною «історії успіху бензинових двигунів» у своїй роботі. Водночас, я також розглядаю гібридну роль як особисту можливість для подальшого розвитку та ознайомлення з новими технологіями та способами роботи. Щодо бездротових продуктів, мене особливо вражає той факт, що зовсім іншу поведінку машини можна згенерувати лише кількома клацаннями миші, змінюючи значення в електроніці – наприклад, за допомогою кривої продуктивності, за допомогою якої можна визначити вищу вихідну потужність навіть на низьких швидкостях. Це робить машину дуже потужною навіть на низьких швидкостях. Таке поєднання дає мені можливість щодня виконувати захопливі та складні завдання, а також особистісно зростати.