Відповідно до цього девізу, огляд застосування бензопил було адаптовано у відділі функціональної розробки, щоб відповідати вимогам обох технологій приводу.
Те, що історично розпочалося з бензинових пил давно, а саме випробування в реальних умовах лісу командою Development, в останні роки було перенесено на акумуляторні пилки.
БАТАРЕЇ ПІД МІКРОСКОПОМ
Команда проекту також тестує аналогічний спектр основних умов та вимог для акумуляторних пилок. Наприклад, як джерела енергії використовуються різні акумуляторні батареї замість різних видів палива. Чудовий досвід пиляння, якого очікують від STIHL, має бути досягнутий як з рекомендованим акумуляторним блоком, так і з найменшим прийнятним акумулятором.
Хоча високий рівень теплової енергії, що підводиться двигуном внутрішнього згоряння, впливає на двигун і паливо, в акумуляторних бензопилах саме акумулятор досягає своєї межі навантаження при високій потужності, а отже, і при високому струмі розряду. Як змінюється поведінка акумуляторної пилки в холодних або спекотних умовах, або навіть у разі перегріву акумулятора? Чи добре розганяється машина за всіх умов, яка максимальна швидкість і як довго тримає заряд батареї під екстремальним навантаженням? На бортову електроніку також впливають температура, збільшення забруднення протягом терміну служби та інші умови навколишнього середовища.
РІЗНІ ТЕСТУВАННЯ
«Клієнти, природно, хочуть працювати професійно та на найвищому рівні з обома варіантами – з газовою пилкою та акумуляторною пилкою. Для досягнення цього необхідно відповідно адаптувати прикладні тести. Зрештою, різниця полягає в деталях. Наприклад, акумуляторна пилка не має карбюратора, паливного бака, циліндра чи поршня, які повинні оптимально працювати разом у симбіозі. «Тим не менш, різні питання, такі як складна електроніка, різні акумулятори, обширне програмне забезпечення та електричні компоненти, такі як перемикачі та панелі операторів, повинні розглядатися з точки зору клієнта», — каже Міхаель Дітенбергер (2/CUT), керівник групи в галузі функціонального розвитку лісового господарства та будівництва.
Для цього команда, яка зазвичай складається з керівників відділів функціонального розвитку Томмі Ройтша (2/CEU) або Ісгард Сабельберг (2/CEY), відповідного керівництва групи Міхаеля Дітенбергера (2/CUT), експертів з тестування, проектування, координації розробки систем та Клауса Кюблера (2/CUT-kc), відповідального організатора та оператора всіх розглядів заявок відділом функціонального розвитку, проводить півдня разом у лісі та наприкінці дня складає певну анкету, яка разом із задокументованими результатами роботи всіх машин з кожного застосування призводить до детального зворотного зв'язку.
ДІЗНАЙТЕСЯ З ПРОДУКТАМИ В ДІЇ
Під час звіту обговорюються візуалізовані результати, а також визначаються та розставляють пріоритети результуючих робочих пакетів на наступні тижні. Таким чином, огляд допомагає проектам бути ефективнішими та водночас забезпечує високий ступінь прозорості в рамках проекту та для нього. «Окрім згуртування команди, ще одним позитивним ефектом є можливість випробувати продукт наживо та в експлуатації – зрештою, ми зазвичай маємо справу з окремими компонентами машин», – каже Клаус Кюблер (D2/CUT-kc).