З липня Brand World є найновішою родзинкою STIHL у Вайблінгені. Мало хто знає завод на берегах річки Ремс так добре, як Ганса Петера Штіля. Як син засновника компанії Андреаса Штіля, він практично виріс на її території. Він поспілкувався з «Blick ins Werk», щоб обговорити свої думки щодо нової виставки та її ролі для STIHL.
Чи задоволені ви новим виглядом, який надали будівельні роботи Заводу №1?
ГАНС ПЕТЕР СТІЛЬ: Мені приємно, що повний спектр запропонованої інформації не просто презентує саму компанію STIHL. Наша головна мета, пропонуючи різноманітні та широкі пропозиції у Brand World, — викликати у відвідувачів радість від лісів та деревини. Роблячи це, ми також хочемо надати платформу німецьким лісам.
Які райони, на вашу думку, є особливо красивими або успішними? У вас вже є улюблене місце?
ГАНС ПЕТЕР СТІЛЬ: Я дуже технічно розбираюся, тому очікую, що моїм улюбленим місцем буде те, де можна побачити якомога більше технологій. Тож, мабуть, 1 рівень. Кілька років тому ми випустили на ринок першу бензопилу з електронним уприскуванням палива – STIHL MS 500i. Дізнатися більше про передумови цієї революційної інновації дуже цікаво для ентузіастів технологій.
На вашу думку, що означає «Світ бренду» як для компанії, так і для бренду STIHL?
ГАНС ПЕТЕР СТІЛЬ: Світ бренду STIHL дає нам чудову можливість донести наше бачення природи та лісів до ширшої аудиторії. Зрештою, ми також зацікавлені зробити якомога більше для здорових лісів та їх збереження. Завдяки такому унікальному підходу до оживлення лісів та лісового господарства, «Світ брендів» передає цінні знання, а також демонструє роль, яку STIHL відіграє у турботі про природу.
Щиро дякуємо за розмову з нами, пане Штіль!