Сара Геверт (1/VMV) та Пол Ф. Сумалович (1/MCM) дають інтерв'ю на Brand World

«Ми хочемо створити для STIHL дім, відкритий для всіх»

Для Сари Геверт (1/VMV), члена правління з маркетингу та продажів, та Пауля Ф. Сумаловича (1/MCM), керівника відділу бренду, роздрібної торгівлі та комунікацій, те, що було створено на заводі STIHL 1 у Вайблінгені, – це більше, ніж просто будівельні роботи. Це зайняло багато років планування, проектної роботи та будівництва, але тепер воно готове: Світ бренду STIHL. Це справжній проєкт, що є пристрастю для них обох. Вони пояснюють чому в інтерв'ю «Blick ins Werk».

Пані Ґеверт, як ви почуваєтеся знову на заводі №1 і бачите цю нову, дуже сучасну офісну будівлю? Ви досі пам’ятаєте стару будівлю.

САРА ГЕВЕРТ: Це абсолютно фантастично. Планування та створення Brand World було величезним завданням. Архітектура та, звичайно ж, контент Світу брендів вражають. Мати можливість працювати в такому середовищі – близько до природи та з неймовірною кількістю зелені – це справді чудово. Оновлена ​​висотка створює атмосферу, далеку від звичайної. Сидячи в офісі, я почуваюся ніби в будиночку на дереві.

Реконструкція офісної будівлі та будівництво Brand World – це двадуже особливі проекти, як з архітектурної точки зору, так і з точки зору компанії. Що, на вашу думку, означає «Світ бренду» для STIHL?

САРА ГЕВЕРТ: Завод №1 протягом десятиліть мав особливе значення як для STIHL, так і для родини Stihl. Багато груп дилерів відвідали наш колишній невеликий музей. Але нашим баченням було зробити так, щоб гості та відвідувачі могли повністю відчути бренд.

ПОЛ Ф. СУМАЛОВІЧ: Посеред заповідної ландшафтної зони ми створили Світ бренду STIHL; дім для нашого бренду, місце, де його можна відчути в усіх його аспектах та всіма органами чуття. Це місце, де ми хочемо показати нашим співробітникам, авторизованим дилерам та широкій громадськості, що STIHL — це набагато більше, ніж просто бензопили. «Світ брендів» дозволяє нам робити саме це.

Вражаючий дизайн фасаду продовжується і всередині Світу бренду STIHL.
Вражаючий дизайн фасаду продовжується і всередині Світу бренду STIHL. Гра кольорів панелей змінюється залежно від часу доби, погоди та освітлення.

Чому для STIHL важливо інвестувати в бренд?

САРА ГЕВЕРТ: У наші дні клієнти купують не просто продукт, вони також хочуть знати, що за ним стоїть. Поряд з якістю та інноваційністю, нашими сильними сторонами є також наша точка зору, почуття, які люди з нами асоціюють, та досвід покупки. Особливо в умовах жорсткої конкуренції на ринку бренд будує довіру. Роблячи це, він допомагає споживачам приймати складні рішення щодо покупки. STIHL став справді улюбленим брендом.

Сара Геверт, член виконавчої ради з маркетингу та продажів

Зосередьтеся на співробітниках: Що означає «Світ бренду STIHL» для внутрішнього ринку?

САРА ГЕВЕРТ: Персонал STIHL має дуже великий середній стаж роботи. Це показує, наскільки наші люди ототожнюють себе з брендом і компанією, і наскільки комфортно вони тут почуваються. Однак кожен з них має свої специфічні завдання і часто працює лише в одній окремій галузі. Це означає, що ми іноді втрачаємо з поля зору загальну картину – іншими словами, мету того, що ми робимо. Світ брендів дозволяє вам побачити та відчути саме це. Це чудове місце, куди ми можемо привести наші родини, дітей, батьків, братів і сестер чи друзів. Це місце, яке асоціюється з великою гордістю та емоціями. Кожен співробітник компанії щодня робить важливий внесок в історію успіху бренду.

ПОЛ Ф. СУМАЛОВІЧ: Як співробітники, ми є амбасадорами бренду як всередині, так і за межами STIHL. Я вважаю, що світ брендів відіграє велику роль у створенні відчуття ідентичності. Ця будівля об'єднує все, за що ми виступаємо, і що робить нас такими унікальними як бренд. Можливість познайомитися зі STIHL у набагато ширшому контексті, ніж просто ваша власна робота чи портфоліо продуктів, безумовно, підвищить гордість людей за роботу в компанії та ще більше зміцнить їхній емоційний зв'язок. «Brand World» також може запропонувати форум для проведення заходів, спрямованих на залучення нових талантів до STIHL.

Ми є світовим лідером ринку і хочемо, щоб ця впевненість у собі, ця гордість, виражалися через Світ брендів.
Сара Геверт, член виконавчої ради з маркетингу та продажів
Сара Геверт, Член правління з маркетингу та продажів
Пол Ф. Сумалович, керівник відділу бренду, роздрібної торгівлі та комунікацій

Що означає Brand World для співпраці з нашими авторизованими сервісними дилерами?

САРА ГЕВЕРТ: Авторизовані дилери – це наше обличчя перед громадськістю. Команди цих дилерів сприяють успіху компанії та дуже тісно пов'язані з нашою продукцією та нашими клієнтами. Світ брендів також є джерелом мотивації та натхнення для них.

ПАУЛ Ф. СУМАЛОВИЧ: Ми також хочемо створити відчуття ідентифікації серед наших авторизованих дилерів та підтримувати емоційний зв'язок між ними та STIHL. Для нас наші авторизовані дилери — це не просто ділові партнери. Вони є одними з найважливіших амбасадорів бренду в очах кінцевих споживачів. У багатьох випадках зв'язок зі STIHL встановлювався протягом поколінь. Відвідування Brand World зміцнить це партнерство.

Але ж виставка також буде відкрита для публіки, чи не так?

САРА ГЕВЕРТ: Так, це те, чим ми раді. Ми хочемо, щоб Brand World був магнітом для існуючих шанувальників та відкривав нових, відкриваючи свої двері для всіх. Я впевнений, що Brand World стане великим надбанням для всього регіону. Велосипедна доріжка вздовж річки Ремс вже є популярним місцем, а Brand World зробить її ще привабливішою. STIHL досягне своєї мети, якщо «Світ бренду» стане місцем призначення в регіоні; місцем, де люди із задоволенням проводять час і куди хочуть повертатися знову і знову. Зрештою, ми розробили взаємодію з брендом таким чином, щоб усі вікові групи та люди з будь-якими інтересами могли взяти з нього щось корисне. Коли люди залишають світ брендів, в ідеалі вони вже чогось навчилися та отримали натхнення. Ми вважаємо, що маємо щось чудове, що можемо запропонувати саме школам.

Обертовий лісовий кінотеатр
Обертовий лісовий кінотеатр дає відвідувачам можливість познайомитися з різними порами року та середовищами існування лісу.

Бренд Ворлд та новий будівельний комплекс вражають своєю архітектурою. Чи можете ви розповісти нам, на чому базується дизайн нових будівель?

САРА ГЕВЕРТ: Завод №1 знаходиться в такому особливому місці: Прямо на березі річки Ремс, оточений великою кількістю лісу. Ми хотіли створити щось унікальне, але водночас гармонійне з навколишнім середовищем. Це спонукало нас обрати особливу мову дизайну, яка є простою, але вражаючою. Колірна гама та обрані матеріали, а також мінливі, дуже яскраві поверхні, дозволяють новій будівлі добре інтегруватися в навколишнє середовище. Гра кольорів на фасаді змінюється залежно від освітлення та погоди. Разом з навколишнім середовищем це створює захопливий загальний ефект.

Зовні скляний фасад захоплює. Всередині складається враження, що конструкція якимось чином ширяє. Все дуже відкрито та просторо. Невелика кількість колон означає, що будівля постійно забезпечує чудові краєвиди природи. Незалежно від того, де ви стоїте в будівлі, ви завжди можете бачити зелень зовні. Усі учасники хотіли уникнути створення чогось величного; натомість ідея полягала в тому, щоб створити щось дуже впевнене та потужне, що водночас має приземлений та автентичний характер, що відображає те, ким ми є.

Електронний музейний путівник

Пане Сумаловичу, ви та ваша команда відповідаєте за розробку контенту та враження відвідувачів від Brand World. Чого можуть очікувати відвідувачі?

ПАУЛ Ф. СУМАЛОВИЧ: Ми хочемо, щоб це було місце, де люди збираються разом, отримують інформацію, натхнення та розваги». Ми хочемо, щоб світ бренду STIHL пропонував унікальний досвід. Відвідувачі можуть зануритися у світ STIHL та взаємодіяти з контентом на трьох поверхах. Але наші амбіції виходять за рамки цього. Наша мета — порушити теми, важливі для широкої громадськості. Виставкова зона під назвою «Сила лісів», яка займає видне місце на першому поверсі, досягає цього, поширюючи актуальність теми на всіх, від фахівців з садівництва та ландшафтного дизайну до школярів.

Як поділено світ брендів?

ПАУЛ Ф. СУМАЛОВИЧ: Світ брендів охоплює три рівні. Екскурсія починається на рівні Vision, де ми проводимо відвідувачів у подорож, яка в основному відображає історію та розвиток компанії. У розділі «Інновації» на першому поверсі розглядаються наші продукти та сфери їх застосування, а також експонати на такі теми, як технічні інновації, аспекти, пов’язані з нашим високоякісним виробництвом, та добірка інструментів з нашого поточного портфоліо. А ще є рівень «Емоції», як ми його називаємо, на першому поверсі, яким я особливо пишаюся [сміється].

Ми хочемо, щоб концепція виставки викликала у людей ентузіазм щодо бренду та створила з ними емоційний зв'язок. Ми хочемо, щоб це було місце, де люди збираються разом, отримують інформацію, натхнення та розваги».
Пол Ф. Сумалович, керівник відділу бренду, роздрібної торгівлі та комунікацій
Пол Ф. Сумалович, Керівник відділу бренду, роздрібної торгівлі та комунікацій

Про що йдеться у виставкових залах на першому поверсі?

ПОЛ Ф. СУМАЛОВІЧ: Тут можна відкрити для себе цілу низку захопливих тем. У фільмі «Сила лісів» компанія навмисно відступає назад і дозволяє експертам пояснити різні функції та переваги лісів. Поряд із науково підтвердженими фактами, увага тут зосереджена, перш за все, на людях та їхніх історіях. «Світ брендів» також означає, що вперше у нас є фірмовий магазин із чудовою фізичною присутністю та повним асортиментом, а також інтерактивний досвід TIMBERSPORTS® – два аспекти, які надають нашому бренду особливої ​​емоційної привабливості та дійсно виділяють нас не лише серед конкурентів. Звісно, ​​ми також пропонуємо відвідувачам можливість відпочити в нашому невеликому, але гарному кафе, де подають регіональні страви та напої.

САРА ГЕВЕРТ: Рівень емоційності є для нас справжньою відмінною рисою. Лісова тематика є центральними елементами Світу брендів та нашого бренду. Ці теми актуальні для кожного і їх не можна ігнорувати. Вони також пов'язані з сучасними подіями, такими як зміна клімату, стале лісівництво, посадка нових лісів та захист тропічних лісів. Ми впровадили тут мультимедійну концепцію з безліччю різних експонатів та методів комунікації. Роблячи так, ми створюємо особливий форум для природи – фундамент, на якому будується життя та робота для всіх нас.

Станції віртуальної реальності
У зоні TIMBERSPORTS® відвідувачі можуть випробувати екстремальні види спорту на станціях віртуальної реальності та зазирнути за лаштунки змагань.
Виставкова зона «Еволюція бензопили»

Коли ви зараз проходите будівлею або стоїте перед нею, чи ви задоволені, чи пишаєтеся ви тим, чого було досягнуто? Чи ви просто раді, що це нарешті закінчилося?

САРА ГЕВЕРТ: Звісно, ​​ми пишаємося! Однак ми творчі люди, тому наступні ідеї вже розвиваються в наших головах, як і бажання їх втілити. Зрештою, світ брендів не стоїть на місці. STIHL постійно вдосконалюється та адаптується, щоб відповідати вподобанням клієнтів та сучасним потребам – і це також має відображатися там. Ми хочемо, щоб Світ Брендів зберігав постійну привабливість. Наша мета — завжди пропонувати щось нове, і саме тому ми вже дивимося в майбутнє.

ПОЛ Ф. СУМАЛОВІЧ: Я дуже пишаюся нашою командою! Але наша робота ще не завершена. Ми продовжуватимемо шукати нові способи зацікавити відвідувачів та пропонувати їм щось таке, що варто побачити не один раз. З огляду на це, ми вдосконалимо Світ брендів, додавши нові теми, що стосуються як STIHL, так і суспільства в цілому. Ми створили сцену у вигляді модульної та гнучкої комунікаційної платформи, і хочемо постійно наповнювати її новим контентом. Список ідей у ​​нашій команді невичерпний, як і відданість її членів. Усі, хто бере участь у проєкті, дуже захоплені своєю справою та працюють з величезною увагою до деталей для та в рамках Brand World. Це не зміниться в майбутньому.

Що ви найбільше хочете показати відвідувачам? Чим ви особливо задоволені?

ПОЛ Ф. СУМАЛОВИЧ: Мені дуже важко вибрати якесь одне місце. Якби мені довелося обрати один, це був би рівень емоцій.

САРА ГЕВЕРТ: У мене теж зараз немає улюбленого місця. Рівень емоційності та виставка «Сила лісів» дуже важливі для мене. Нещодавно я розмовляв зі своїм племінником, який сказав, що наші пилки створені лише для зрубування дерев. Тепер я можу привести його сюди і показати йому, що дерева іноді потрібно зрубувати, щоб звільнити місце та світло для росту нових. Виставка дозволяє мені пояснити йому, що наші продукти допомагають захищати та зберігати природу. Добре надати нашим продуктам контекст. Окрім цього, ми можемо запропонувати людям можливість відчути все, за що ми виступаємо, дізнатися про історію нашого бренду та дізнатися, яка це привілей – працювати в природі та з природою.

ВАС ТАКОЖ МОЖЕ ЗАЦІКАВИТИ