Вайблінген, 28.04.2020 | Прес-реліз компанії

Група STIHL досягла зростання доходів у 2019 році та зберігає оптимізм щодо середньострокової перспективи

  • Криза коронавірусу: Сімейна компанія несе відповідальність перед співробітниками
  • Розширення електронної комерції: STIHL запускає власний інтернет-магазин у Німеччині
  • Бензин, акумулятори, цифрові технології: Нові продукти, представлені в продуктових сегментах

Група STIHL досягла доходу в розмірі 3,93 мільярда євро у 2019 фінансовому році. Це на 4 відсотки більше, ніж у попередньому році (3,78 мільярда євро). Якщо виключити вплив обмінних курсів, зростання доходів становило б близько 2,7 відсотка. Голова правління STIHL, доктор Бертрам Кандзіора пояснив на щорічній прес-конференції компанії: «Незважаючи на численні труднощі минулого року, нам вдалося зафіксувати збільшення доходів у Групі». Водночас, загострення торговельних конфліктів, ослаблення світової економіки та несприятливі погодні умови залишили свій слід». Крім того, спостерігається зростаюча тенденція заміни бензинових продуктів бездротовими акумуляторними продуктами. Хоча продажі акумуляторних продуктів зросли, попит на бензинові продукти знизився. Загалом, продажі залишалися стабільними. Перший квартал цього року вже негативно вплинув на поширення COVID-19 у світі. «Після дуже вдалих січня та лютого перший квартал був на рівні з результатами минулого року.» Оскільки дилерські центри були закриті в низці країн, ми припускаємо, що у другому кварталі спостерігатиметься помітний спад. Але ми залишаємося оптимістами щодо середньострокової перспективи», – сказав голова правління STIHL. «Будучи сімейною компанією, ми несемо значну відповідальність перед нашими співробітниками під час кризи, спричиненої коронавірусом.» Це означає, що ми прагнемо забезпечити робочі місця та, наскільки це можливо, продовжувати роботу виробничих ліній і постачати продукцію нашим дилерам – звичайно, у тісній співпраці з органами охорони здоров’я та з дотриманням суворих нормативних захисних заходів на заводах. Зрештою, ми також несемо відповідальність перед нашими понад 53 000 дилерами з обслуговування та мільйонами клієнтів», – сказав доктор. Кандзіора.

Світові ринки демонструють розбіжні тенденції у 2019 році

У 2019 році окремі ринки представили дуже різноманітну картину. Продажі сприятливо розвивалися у Західній та Східній Європі, за винятком Росії. Північна Америка, яка протягом багатьох років була двигуном зростання групи STIHL, зафіксувала незначний спад. Ця тенденція пов'язана, перш за все, з холодною та вологою погодою на початку садового сезону. В Азії компанія досягла незначного збільшення обсягів продажів. Зокрема, Індія розвивалася дуже сприятливо та продемонструвала двозначне зростання. Обсяги продажів в Африці, де компанія має дочірню компанію в Південній Африці та, з 2017 року, другу дочірню компанію в Кенії, залишаються на тому ж рівні, що й попереднього року. «Минулого року ми ще більше розширили дилерську мережу STIHL». «Тепер клієнти можуть звернутися до понад 53 000 сервісних дилерів по всьому світу, щоб придбати продукцію STIHL та отримати надійні професійні консультації та технічне обслуговування», – сказав доктор. Кандзіора.
Кількість працівників групи зменшилася на 2,3 відсотка порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Станом на 31 грудня 2019 року в компанії STIHL було зайнято 16 722 особи.

Німецький ринок зростає з новою онлайн-пропозицією

  • 2019 рік перевищує рівень попереднього року
    У 2019 фінансовому році STIHL досягла помірного зростання обсягів продажів та доходів на німецькому ринку, незважаючи на тривалі наслідки посухи 2018 року. «Ми раді бачити зростання продажів акумуляторних інструментів та мийок високого тиску», – пояснив голова правління STIHL. Щодо поточного фінансового року він сказав: «2020 рік розпочався позитивно. Ми змогли повідомити про значне збільшення доходів до березня».
  • Розширення електронної комерції: Запуск інтернет-магазину STIHL перенесено
    Запуск інтернет-магазину STIHL (www.stihl.de) на німецькому ринку було перенесено на 20 березня 2020 року. Тепер майже всі електроінструменти STIHL можна замовити онлайн з доставкою безпосередньо до дверей клієнта. Ця нова пропозиція електронної комерції також зміцнює позиції обслуговуючих дилерів. «Коли клієнт здійснює покупку в новому інтернет-магазині STIHL, йому також буде рекомендовано найближчого дилера як місцевого особистого контакту, який, як завжди, може запропонувати професійну консультацію та обслуговування». За надання цих послуг місцевий дилер отримує плату від STIHL під час покупки», – наголосив доктор. Кандзіора.

Материнська компанія STIHL: Помірне зростання доходу та високі інвестиції у 2019 році

Німецька материнська компанія ANDREAS STIHL AG & Co. KG досягла помірного зростання доходу у 2019 році на 0,8 відсотка до 1,21 мільярда євро (попередній рік: 1,2 мільярда євро). Зміна асортименту продукції також сприяла цьому. Наприклад, минулого року було продано більше товарів вищої вартості, ніж роком раніше. З іншого боку, продажі одиниць продукції материнської компанії знизилися. «Тим не менш, сімейна компанія STIHL продовжує займати сильні позиції в Німеччині», – сказав доктор. Kandziora. Інвестиції у 2019 році склали 134 мільйони євро (попередній рік: 124 мільйони євро). Основна частина інвестицій була спрямована на розширення логістичного центру Людвігсбурга, збільшення кількості поверхів до виробничо-логістичного центру у Вайблінген-Нойштадті, а також на модернізацію штаб-квартири компанії-засновниці та будівництво STIHL Brand World у Вайблінгені.
Чисельність персоналу ANDREAS STIHL AG & Co. KG зросла на 1,9 відсотка порівняно зі звітною датою попереднього року. Станом на 31 грудня 2019 року в материнській компанії працювало 5 090 осіб. З цієї загальної кількості 3626 осіб працювали у Вайблінгені, 247 у Людвігсбурзі, 395 у Фелльбаху, 755 у Вайнсхаймі та 67 у Віхс-ам-Ранден.

STIHL зберігає оптимізм щодо середньострокової та довгострокової перспективи

Перший квартал поточного року серйозно постраждав від загальносвітових заходів щодо стримування пандемії коронавірусу. STIHL розпочала рік зі збільшенням продажів та доходів, але поширення коронавірусу негативно вплинуло на бізнес, починаючи з березня. STIHL очікує загального зниження продажів у 2020 році. Однак, через дуже динамічну ситуацію, наслідки заходів щодо протидії пандемії поки що не можна передбачити з якою-небудь упевненістю. «Завдяки нашій високій гнучкості ми можемо швидко реагувати на зміни на ринках». Ми залишаємося оптимістичними щодо середньострокової та довгострокової перспективи», – сказав доктор. Kandziora. Як тільки криза коронавірусу залишиться позаду, STIHL очікує, що ринки знову наберуть обертів, а продажі зростуть. «Тим не менш, ми стикаємося з низкою викликів, які необхідно вирішити: Окрім продовження діяльності підприємств, хоча значні обмеження впливають на виробництво та продажі під час пандемії, нам доводиться вирішувати проблему зростання конкуренції в сегменті акумуляторів. Крім того, у 2020 році можна очікувати слабкої світової економічної ситуації. Щоб впоратися з цими викликами, ми ініціювали низку проектів для підвищення ефективності та економії витрат у компанії. З моменту свого заснування понад 90 років тому компанія STIHL вже пережила низку криз. Я впевнений, що ми також подолаємо цю світову кризу, пов'язану з коронавірусом. І я хотів би висловити щиру подяку нашим співробітникам за їхню величезну відданість, дотримання абсолютно необхідних заходів безпеки для запобігання поширенню коронавірусу та чудову співпрацю в групі», – наголосив доктор. Кандзіора.

STIHL представляє нові продукти на 2020 рік

У першій половині року STIHL анонсувала низку нових продуктів у сегментах акумуляторних, бензинових та цифрових приладів.

  • Нові акумуляторні продукти для приватних та професійних користувачів
    У системі акумуляторного живлення STIHL AK для власників приватних садів та напівпрофесіоналів скарифікатор STIHL RLA 240 виконує дві функції в одному інструменті завдяки своєму ролику для видалення соломи та аераційному блоці. Тример STIHL FSA 57 гарантує відмінну безшумну роботу та може бути оснащений косильною головкою з тихою нейлоновою лескою (AutoCut C 3-2) або полімерними ножами (PolyCut 3-2). Приємно тиха, потужна та водночас приваблива за ціною повітродувка STIHL BGA 57 буде випущена на ринок влітку. Це дозволяє швидко та без зусиль очищати поверхні в житлових приміщеннях.
    Універсальні ножиці для кущів та трави STIHL HSA 26 є новим доповненням до акумуляторної системи STIHL AS для приватних користувачів. Оснащений двостороннім лезом для стрижки кущів, а також лезом для стрижки трави шириною дванадцять сантиметрів, він є ідеальним інструментом для підтримки форми кущів і трав. Ще одним інструментом у цій лінійці акумуляторних моделей є інноваційний садовий секатор STIHL GTA 26, який був випущений минулої осені та з того часу користується великим попитом.
    Бездротова система живлення STIHL AP, розроблена в першу чергу для професійних користувачів у садівничих та ландшафтних компаніях, а також для місцевих органів влади, тепер включає газонокосарку STIHL RMA 765 V із шириною скошування 63 см та повітродувки STIHL BGA 86 (сила обдування 15 ньютонов) та STIHL BGA 200 (21 ньютонов).
    Нова зарядна шафа для акумуляторів STIHL, розроблена спільно з компанією Kesseböhmer, дозволяє одночасно заряджати до 20 акумуляторів STIHL, зокрема вночі. Інтелектуальна система управління навантаженням надійно гарантує, що всі акумулятори будуть готові до використання наступного дня.
  • Перша у світі модель у сегменті бензинових пилок
    У сегменті професійних бензопил STIHL MS 261 CM третього покоління з оптимізованим двигуном та новою ріжучою насадкою забезпечує на 20 відсотків вищу продуктивність різання та робить це зі зменшеною загальною вагою. Він доступний з початку квітня 2020 року. Світовою новинкою в цьому ж сегменті є STIHL MS 400 CM. Це перша бензопила з магнієвим поршнем. Використання цього легкого матеріалу в поєднанні з постійно легкою конструкцією призвело до винятково гарного співвідношення потужності до ваги, менше ніж 1,5 кілограма на кВт. Водночас, новий компонент дозволяє досягти максимальної швидкості обертання двигуна 14 000 об/хв. Професійні користувачі в лісовому господарстві оцінять додаткову продуктивність, яку це забезпечує, особливо під час обрізки гілок. STIHL MS 400 CM планується випустити на німецький ринок восени 2020 року, хоча він вже отримав високі оцінки. «На знак визнання інноваційної технології магнієвого поршня, який виробляється на власному заводі STIHL з лиття під тиском у Вайнсхаймі (Айфель), STIHL отримала першу премію від Європейського дослідницького товариства з магнію eV». (EFM) та Міжнародною магнієвою асоціацією (IMA) у категорії магнієвих компонентів на конкурсах з лиття під тиском на виставці Euroguss 2020», – сказав доктор. Кандзіора із задоволенням сказав.
  • Новий підключений додаток у сегменті цифрових продуктів
    Підключений додаток STIHL для професійних користувачів – це новинка в сегменті цифрових продуктів. Він буде доступний найближчим часом і пропонує швидкий та лаконічний огляд даних про електроінструменти, майбутні дати технічного обслуговування, а також останнє відоме місцезнаходження електроінструментів. Крім того, користувач може бачити, які електроінструменти знаходяться поблизу.

Фірмовий магазин STIHL з новою колекцією

Якраз вчасно до початку сезону активного відпочинку нова колекція вже доступна в інтернет-магазині бренду STIHL за адресою www.stihl-markenshop.de. Клієнти та шанувальники бренду знайдуть тут усе, що зігріває серця справжніх ентузіастів STIHL – від ексклюзивно розроблених текстильних виробів та аксесуарів до дерев’яних іграшок, історичних моделей та предметів для фанатів. Серед іншого, популярність цієї концепції демонструє той факт, що універсальний ящик для зберігання «Contra Lightning» отримав нагороду Promotional Gift Award 2020 у категорії спеціального дизайну.

STIHL TIMBERSPORTS® WM 2020 у Гетеборзі

Спортивні змагання лісорубів також постраждали від поточних заходів щодо боротьби з коронавірусом. З цієї причини всі заплановані заходи серії STIHL TIMBERSPORTS® Extreme Sport до кінця червня, включаючи World Trophy, запланований на кінець травня у Відні, офіційно скасовані. Залежно від розвитку ситуації, рішення щодо решти міжнародного сезону буде прийнято обдумано та відповідально. Це також стосується чемпіонату світу у Швеції, запланованого на початок листопада.

Ваш контакт для преси

Вас також може зацікавити