Вайблінген, 28.04.2020 | Прес-реліз компанії
Група STIHL досягла доходу в розмірі 3,93 мільярда євро у 2019 фінансовому році. Це на 4 відсотки більше, ніж у попередньому році (3,78 мільярда євро). Якщо виключити вплив обмінних курсів, зростання доходів становило б близько 2,7 відсотка. Голова правління STIHL, доктор Бертрам Кандзіора пояснив на щорічній прес-конференції компанії: «Незважаючи на численні труднощі минулого року, нам вдалося зафіксувати збільшення доходів у Групі». Водночас, загострення торговельних конфліктів, ослаблення світової економіки та несприятливі погодні умови залишили свій слід». Крім того, спостерігається зростаюча тенденція заміни бензинових продуктів бездротовими акумуляторними продуктами. Хоча продажі акумуляторних продуктів зросли, попит на бензинові продукти знизився. Загалом, продажі залишалися стабільними. Перший квартал цього року вже негативно вплинув на поширення COVID-19 у світі. «Після дуже вдалих січня та лютого перший квартал був на рівні з результатами минулого року.» Оскільки дилерські центри були закриті в низці країн, ми припускаємо, що у другому кварталі спостерігатиметься помітний спад. Але ми залишаємося оптимістами щодо середньострокової перспективи», – сказав голова правління STIHL. «Будучи сімейною компанією, ми несемо значну відповідальність перед нашими співробітниками під час кризи, спричиненої коронавірусом.» Це означає, що ми прагнемо забезпечити робочі місця та, наскільки це можливо, продовжувати роботу виробничих ліній і постачати продукцію нашим дилерам – звичайно, у тісній співпраці з органами охорони здоров’я та з дотриманням суворих нормативних захисних заходів на заводах. Зрештою, ми також несемо відповідальність перед нашими понад 53 000 дилерами з обслуговування та мільйонами клієнтів», – сказав доктор. Кандзіора.
У 2019 році окремі ринки представили дуже різноманітну картину. Продажі сприятливо розвивалися у Західній та Східній Європі, за винятком Росії. Північна Америка, яка протягом багатьох років була двигуном зростання групи STIHL, зафіксувала незначний спад. Ця тенденція пов'язана, перш за все, з холодною та вологою погодою на початку садового сезону. В Азії компанія досягла незначного збільшення обсягів продажів. Зокрема, Індія розвивалася дуже сприятливо та продемонструвала двозначне зростання. Обсяги продажів в Африці, де компанія має дочірню компанію в Південній Африці та, з 2017 року, другу дочірню компанію в Кенії, залишаються на тому ж рівні, що й попереднього року. «Минулого року ми ще більше розширили дилерську мережу STIHL». «Тепер клієнти можуть звернутися до понад 53 000 сервісних дилерів по всьому світу, щоб придбати продукцію STIHL та отримати надійні професійні консультації та технічне обслуговування», – сказав доктор. Кандзіора.
Кількість працівників групи зменшилася на 2,3 відсотка порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Станом на 31 грудня 2019 року в компанії STIHL було зайнято 16 722 особи.
Німецька материнська компанія ANDREAS STIHL AG & Co. KG досягла помірного зростання доходу у 2019 році на 0,8 відсотка до 1,21 мільярда євро (попередній рік: 1,2 мільярда євро). Зміна асортименту продукції також сприяла цьому. Наприклад, минулого року було продано більше товарів вищої вартості, ніж роком раніше. З іншого боку, продажі одиниць продукції материнської компанії знизилися. «Тим не менш, сімейна компанія STIHL продовжує займати сильні позиції в Німеччині», – сказав доктор. Kandziora. Інвестиції у 2019 році склали 134 мільйони євро (попередній рік: 124 мільйони євро). Основна частина інвестицій була спрямована на розширення логістичного центру Людвігсбурга, збільшення кількості поверхів до виробничо-логістичного центру у Вайблінген-Нойштадті, а також на модернізацію штаб-квартири компанії-засновниці та будівництво STIHL Brand World у Вайблінгені.
Чисельність персоналу ANDREAS STIHL AG & Co. KG зросла на 1,9 відсотка порівняно зі звітною датою попереднього року. Станом на 31 грудня 2019 року в материнській компанії працювало 5 090 осіб. З цієї загальної кількості 3626 осіб працювали у Вайблінгені, 247 у Людвігсбурзі, 395 у Фелльбаху, 755 у Вайнсхаймі та 67 у Віхс-ам-Ранден.
Перший квартал поточного року серйозно постраждав від загальносвітових заходів щодо стримування пандемії коронавірусу. STIHL розпочала рік зі збільшенням продажів та доходів, але поширення коронавірусу негативно вплинуло на бізнес, починаючи з березня. STIHL очікує загального зниження продажів у 2020 році. Однак, через дуже динамічну ситуацію, наслідки заходів щодо протидії пандемії поки що не можна передбачити з якою-небудь упевненістю. «Завдяки нашій високій гнучкості ми можемо швидко реагувати на зміни на ринках». Ми залишаємося оптимістичними щодо середньострокової та довгострокової перспективи», – сказав доктор. Kandziora. Як тільки криза коронавірусу залишиться позаду, STIHL очікує, що ринки знову наберуть обертів, а продажі зростуть. «Тим не менш, ми стикаємося з низкою викликів, які необхідно вирішити: Окрім продовження діяльності підприємств, хоча значні обмеження впливають на виробництво та продажі під час пандемії, нам доводиться вирішувати проблему зростання конкуренції в сегменті акумуляторів. Крім того, у 2020 році можна очікувати слабкої світової економічної ситуації. Щоб впоратися з цими викликами, ми ініціювали низку проектів для підвищення ефективності та економії витрат у компанії. З моменту свого заснування понад 90 років тому компанія STIHL вже пережила низку криз. Я впевнений, що ми також подолаємо цю світову кризу, пов'язану з коронавірусом. І я хотів би висловити щиру подяку нашим співробітникам за їхню величезну відданість, дотримання абсолютно необхідних заходів безпеки для запобігання поширенню коронавірусу та чудову співпрацю в групі», – наголосив доктор. Кандзіора.
У першій половині року STIHL анонсувала низку нових продуктів у сегментах акумуляторних, бензинових та цифрових приладів.
Якраз вчасно до початку сезону активного відпочинку нова колекція вже доступна в інтернет-магазині бренду STIHL за адресою www.stihl-markenshop.de. Клієнти та шанувальники бренду знайдуть тут усе, що зігріває серця справжніх ентузіастів STIHL – від ексклюзивно розроблених текстильних виробів та аксесуарів до дерев’яних іграшок, історичних моделей та предметів для фанатів. Серед іншого, популярність цієї концепції демонструє той факт, що універсальний ящик для зберігання «Contra Lightning» отримав нагороду Promotional Gift Award 2020 у категорії спеціального дизайну.
Спортивні змагання лісорубів також постраждали від поточних заходів щодо боротьби з коронавірусом. З цієї причини всі заплановані заходи серії STIHL TIMBERSPORTS® Extreme Sport до кінця червня, включаючи World Trophy, запланований на кінець травня у Відні, офіційно скасовані. Залежно від розвитку ситуації, рішення щодо решти міжнародного сезону буде прийнято обдумано та відповідально. Це також стосується чемпіонату світу у Швеції, запланованого на початок листопада.