Вайблінген, 17.09.2019 | Прес-реліз компанії

Група STIHL збільшує дохід

  • Виклики: Погода, глобальна політика та зміна вимог клієнтів
  • STIHL інвестує в трансформацію та зміцнює онлайн-бізнес
  • Повний газ для бензину та акумуляторів: STIHL представляє численні нові продукти

За період з січня по серпень 2019 року дохід групи STIHL склав 2,8 мільярда євро. Це відповідає зростанню на 6,1 відсотка порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Якби виключити вплив коливань обмінних курсів, зростання склало б 4,8 відсотка. «Збільшення головним чином є результатом посилення попиту на дорожчі товари. Загальний обсяг продажів одиниць продукції розвивався менш динамічно. «Тим не менш, нам вдалося ще більше збільшити частку ринку в сегменті бензину», – пояснив голова правління STIHL доктор... Бертрам Кандзіора на прес-конференції компанії 17 вересня.

Продажі акумуляторних електроінструментів зросли двозначними числами, тоді як попит на бензинові продукти дещо знизився. «Хоча ми ні на міліметр не поступаємося розробкою бензинових електроінструментів, ми одночасно прискорюємо нашу роботу над бездротовими продуктами», – наголосив доктор. Бертрам Кандзіора. Бізнес негативно постраждав від несприятливих погодних умов минулого року, коли в деяких ключових регіонах спостерігалися надзвичайно високі температури та дуже мала кількість опадів, а також від складної світової економічної ситуації та торговельних бар'єрів. «Багато дилерів все ще мали повний запас товарів з минулого року.» Таким чином, замовлення на цей рік були досить помірними», – сказав Голова Виконавчої ради.

Продажі одиниць продукції по всьому світу дещо зросли

«Загалом, у першій половині року ми досягли лише незначного збільшення продажів одиниць продукції через складні рамкові умови. Послаблення світової економіки, посилення торговельних обмежень та досі нечіткі правила Brexit не зовсім вигідні для нашого бізнесу. Однак на окремих ринках є деякі розбіжності з цим», – повідомив доктор. Kandziora. Західна Європа, а також Східна Європа, за винятком Росії, зафіксували позитивне зростання. Тут продажі бездротової продукції були особливо значними, хоча бензинові продукти також зробили свій внесок у цей розвиток. Нижчі продажі в Росії були зумовлені головним чином високим рівнем запасів у порівнянні з попереднім роком. Це пов'язано з посушливим літом 2018 року, а також із продовженням низької купівельної спроможності. Продажі одиниць продукції на північноамериканському ринку були дещо вищими за рівень попереднього року. Для групи STIHL Африка є ринком, що розвивається, з довгостроковими перспективами, проте наразі в абсолютному вираженні він знаходиться на дуже низькому рівні. Компанія має намір і далі активізувати свою збутову діяльність у Латинській Америці. У 2020 році STIHL відкрила власну торговельну компанію в Перу. Станом на 31 серпня 2019 року кількість співробітників STIHL у всьому світі становила 16 823 особи.

Виручка на німецькому ринку вища, ніж минулого року

Незважаючи на триваючі наслідки посухи 2018 року, STIHL зафіксувала вищий виручку на німецькому ринку за перші вісім місяців цього року, ніж за аналогічний період минулого року. «Обнадійливо спостерігати зростання продажів акумуляторних електроінструментів та бензинових бензопил.» Продажі роботизованих газонокосарок та мийок високого тиску STIHL iMOW також зросли. Забігаючи на осінь, ми впевнені в подальшому зростанні, якщо погодні умови будуть на нашому боці, та за підтримки привабливих рекламних кампаній», – пояснив доктор. Kandziora. Постачання на німецький ринок здійснюється через збутову компанію STIHL у Дібурзі, Гессен, яка у серпні відсвяткувала своє 50-річчя. Компанія стрімко розвивалася протягом останніх кількох років: Дохід STIHL Dieburg зріс на 60 відсотків з моменту останнього розширення логістичного центру у 2009 році. З огляду на це постійне зростання та зростаючі вимоги німецького ринку, STIHL інвестує понад 25 мільйонів євро в розширення об'єкта та будівництво нової логістичної будівлі, яка має розпочати роботу наприкінці 2020 року.

Виручка та кількість робочих місць у німецькій материнській компанії зросли

Виручка німецької материнської компанії ANDREAS STIHL AG & Co. KG зросла на 2 відсотки до 816 мільйонів євро. Чисельність персоналу зросла на 1,5 відсотка. Станом на 31 серпня 2019 року в материнській компанії працювало 5 032 особи. З них 3564 працюють у Вайблінгені, 381 у Фелбаху, 258 у Людвігсбурзі, 757 у Вайнсгаймі та 72 у Віхс-ам-Рандені. «Наші співробітники є основою успіху нашого бізнесу». «Ось чому ми інвестуємо значні кошти в добровільні пільги для наших працівників, а також у навчання та подальше навчання в материнській компанії», – сказав доктор. Kandziora. У 2019 році компанія збільшила кількість стажерів зі 187 до 210. STIHL також розширила свою програму подвійного навчання, включивши нові предмети з інформатики та цифрового управління бізнесом.

Довгострокове зростання, але обережний оптимізм у короткостроковій перспективі

Говорячи про бізнес-перспективи, доктор Кандзіора підсумував: «У нашому стратегічному плануванні ми передбачаємо подальше зростання в довгостроковій перспективі». В умовах зростаючої конкуренції, послаблення світової економіки та глобальних торговельних конфліктів ми лише обережно оптимістично налаштовані, особливо щодо короткострокових перспектив. У Німеччині STIHL шукає кваліфікованих працівників у сферах електротехніки та телекомунікацій, інформаційних технологій, розробки програмного/апаратного забезпечення, розробки акумуляторів та продуктів, а також ІТ. Наразі в материнській компанії є близько 350 вакансій. Що стосується виробництва, компанія не очікує найму нових співробітників у цій галузі в Німеччині цього року.

STIHL інвестує в трансформацію для оптимізації переваг для клієнтів

Цифрова трансформація, зростаюче значення бездротових продуктів та нові вимоги клієнтів до онлайн-торгівлі є актуальними питаннями для багатьох компаній. Індустрія моторизованих садових та лісових інструментів також переживає період разючих змін. Доктор Kandziora: «Ми підготувалися до цієї трансформації, інвестуючи значні кошти в навчання персоналу, а також у бездротові технології, електроніку та робототехніку». Ми продовжуватимемо просувати цю стратегію та оптимізувати її». STIHL також планує впровадити низку заходів щодо політики продажів та продукції. Наприклад, з наступної весни компанія пропонуватиме своїм клієнтам на німецькому ринку зручний інтернет-магазин для замовлення продукції на своєму вебсайті www.stihl.de. Дилери й надалі залишатимуться особистими контактними особами для клієнтів та надаватимуть консультації, інструкції та сервісне обслуговування. «Крім того, ми будемо й надалі оптимізувати продукти, процеси та сервісне обслуговування STIHL, щоб бути готовими до викликів, що виникають через зміну умов експлуатації», – сказав голова правління STIHL.

Численні нові продукти в сегментах акумуляторних та бензинових інструментів

«Щоб якомога краще задовольнити багаторівневі потреби наших клієнтів, ми й надалі зосереджуватимемося на портфоліо бензинових та акумуляторних інструментів», – пояснив доктор. Kandziora. «Хоча ми ні на міліметр не поступаємося розробкою бензинових електроінструментів, ми одночасно прискорюємо нашу роботу над бездротовими продуктами». На прес-конференції STIHL, яка відбулася в рамках Міжнародного дня медіа STIHL, було представлено кілька нових продуктів:

  • До асортименту повітродувок STIHL додано три потужні моделі. **STIHL BR 800 CE** з потужністю повітродувки 41 ньютон та потужнішим двигуном 4-MIX потужністю 3,2 кВт є новим флагманом у лінійці бензинових повітродувок STIHL. Інноваційний бічний стартер дозволяє легко перезапустити електроінструмент після короткої перерви, не відкладаючи його. Професійний повітродув чудово підходить для ландшафтних дизайнерів та прибирання місцевою владою. Сегмент акумуляторних повітродувок розширився завдяки появі двох ручних повітродувок: STIHL BGA 200 та STIHL BGA 86. Вони працюють тихо та можуть використовуватися без обмежень навіть у місцях, чутливих до шуму. STIHL BGA 200 з потужністю обдування 21 ньютон підходить для очищення великих площ і буде доступний з травня 2020 року. STIHL BGA 86 із силою видуву 15 ньютонів до 50 відсотків потужніший за BGA 85 і буде доступний з лютого 2020 року.
  • Акумуляторний садовий секатор STIHL GTA 26 – це інноваційний, універсальний ріжучий інструмент для власників садів, який буде доступний з листопада 2019 року. Довжина шини 10 см робить її ідеальною для обрізки невеликих гілок, а також для розпилювання дерев'яних стовпів і балок. Інструмент живиться від змінного акумулятора 10,8 В та є частиною нової акумуляторної системи STIHL AS для догляду за присадибними ділянками та садом. Також у цій системі є нові акумуляторні ножиці для кущів та трави **STIHL HSA 26**, які з’являться на ринку в лютому 2020 року.
  • Нова **STIHL MSA 220 CB** – найпотужніша бензопила в лінійці акумуляторних пилок STIHL, яку вже можна замовити. Завдяки високій швидкості ланцюга для швидкого виконання робіт, вона особливо підходить для догляду за лісовими масивами, будівництва з деревини, а також для валки та обробки тоншої деревини.
  • Третє покоління бензинової пилки STIHL MS 261 CM буде доступне з початку 2020 року та пропонує на 20 відсотків більшу продуктивність різання при меншій вазі. Після комплексного оновлення моделі, машина оснащена оптимізованим двигуном, а також новою ріжучою насадкою.
  • Роботизовані газонокосарки STIHL iMOW серій 4 та 6 стали ще розумнішими і тепер ними можна керувати за допомогою застосунку iMOW через смарт-годинник. Ще однією новою функцією є можливість використання системи innogy Smart-Home для інтеграції iMOW у вашу інтелектуальну систему керування будинком. У майбутньому також можна буде використовувати зручне голосове керування за допомогою Amazon Alexa.
  • STIHL RMA 765 V – це професійна газонокосарка з акумуляторним живленням для клієнтів садівничих та ландшафтних компаній, а також місцевих органів влади. Міцна газонокосарка, яка буде доступна з сезону 2020 року, має міцний корпус з литого під тиском алюмінію з полімерною вставкою та має ширину зрізу 63 сантиметри.
  • Прополювання STIHL RG, доступне з вересня 2019 року, забезпечує працівників з обслуговування зелених зон, бригад з обслуговування доріг та ландшафтних дизайнерів новим інструментом для видалення бур'янів з низьким обертанням за допомогою очисних пил. Ріжучий інструмент постачається як додаткове обладнання та, на відміну від обертових косарок та металевих інструментів, використовує два коливальних леза, які обертаються в протилежних напрямках. Це означає зниження ризику пошкодження майна від розкиданого каміння та гравію.

Фірмовий магазин STIHL буде відкрито в більшій кількості країн

«STIHL — один із тих брендів, які захоплюють людей та викликають емоції в усьому світі. «STIHL створила новий фірмовий магазин, щоб зміцнити цей зв’язок», – пояснив голова правління STIHL. У семи колекціях – Heritage, Home, Urban, Wild Kids, Nature, Timbersports Fan та STIHL Fan – покупці та шанувальники знайдуть текстиль з індивідуальним дизайном, дерев'яні іграшки, історичні моделі та колекційні предмети. Принципово, жоден з цих товарів не є готовим, а створений спеціально для фірмового магазину STIHL. Товари доступні в авторизованих дилерів, а також онлайн за адресою www.stihl- markenshop.de. Раніше доступний лише в Німеччині та Австрії, тепер доступність поширена на інші країни.

Чемпіонат світу STIHL TIMBERSPORTS® 2019 вперше у Празі

Світова еліта серії STIHL TIMBERSPORTS® збереться разом у столиці Чехії Празі 1 та 2 листопада, щоб змагатися у міжнародному фіналі серії екстремальних видів спорту за титули чемпіона світу 2019 року. Чинні чемпіони світу в командному та особистому заліку з Австралії боротимуться за збереження своїх найвищих позицій та захист їх від сильної конкуренції з Європи та інших країн. Чеська столиця Прага вперше прийматиме Чемпіонат світу STIHL TIMBERSPORTS® у 2019 році на надзвичайному та вражаючому місці – історичному Промисловому палаці.

Ваш контакт для преси

Вас також може зацікавити