Вайблінген, 17.09.2019 | Прес-реліз компанії
За період з січня по серпень 2019 року дохід групи STIHL склав 2,8 мільярда євро. Це відповідає зростанню на 6,1 відсотка порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Якби виключити вплив коливань обмінних курсів, зростання склало б 4,8 відсотка. «Збільшення головним чином є результатом посилення попиту на дорожчі товари. Загальний обсяг продажів одиниць продукції розвивався менш динамічно. «Тим не менш, нам вдалося ще більше збільшити частку ринку в сегменті бензину», – пояснив голова правління STIHL доктор... Бертрам Кандзіора на прес-конференції компанії 17 вересня.
Продажі акумуляторних електроінструментів зросли двозначними числами, тоді як попит на бензинові продукти дещо знизився. «Хоча ми ні на міліметр не поступаємося розробкою бензинових електроінструментів, ми одночасно прискорюємо нашу роботу над бездротовими продуктами», – наголосив доктор. Бертрам Кандзіора. Бізнес негативно постраждав від несприятливих погодних умов минулого року, коли в деяких ключових регіонах спостерігалися надзвичайно високі температури та дуже мала кількість опадів, а також від складної світової економічної ситуації та торговельних бар'єрів. «Багато дилерів все ще мали повний запас товарів з минулого року.» Таким чином, замовлення на цей рік були досить помірними», – сказав Голова Виконавчої ради.
«Загалом, у першій половині року ми досягли лише незначного збільшення продажів одиниць продукції через складні рамкові умови. Послаблення світової економіки, посилення торговельних обмежень та досі нечіткі правила Brexit не зовсім вигідні для нашого бізнесу. Однак на окремих ринках є деякі розбіжності з цим», – повідомив доктор. Kandziora. Західна Європа, а також Східна Європа, за винятком Росії, зафіксували позитивне зростання. Тут продажі бездротової продукції були особливо значними, хоча бензинові продукти також зробили свій внесок у цей розвиток. Нижчі продажі в Росії були зумовлені головним чином високим рівнем запасів у порівнянні з попереднім роком. Це пов'язано з посушливим літом 2018 року, а також із продовженням низької купівельної спроможності. Продажі одиниць продукції на північноамериканському ринку були дещо вищими за рівень попереднього року. Для групи STIHL Африка є ринком, що розвивається, з довгостроковими перспективами, проте наразі в абсолютному вираженні він знаходиться на дуже низькому рівні. Компанія має намір і далі активізувати свою збутову діяльність у Латинській Америці. У 2020 році STIHL відкрила власну торговельну компанію в Перу. Станом на 31 серпня 2019 року кількість співробітників STIHL у всьому світі становила 16 823 особи.
Незважаючи на триваючі наслідки посухи 2018 року, STIHL зафіксувала вищий виручку на німецькому ринку за перші вісім місяців цього року, ніж за аналогічний період минулого року. «Обнадійливо спостерігати зростання продажів акумуляторних електроінструментів та бензинових бензопил.» Продажі роботизованих газонокосарок та мийок високого тиску STIHL iMOW також зросли. Забігаючи на осінь, ми впевнені в подальшому зростанні, якщо погодні умови будуть на нашому боці, та за підтримки привабливих рекламних кампаній», – пояснив доктор. Kandziora. Постачання на німецький ринок здійснюється через збутову компанію STIHL у Дібурзі, Гессен, яка у серпні відсвяткувала своє 50-річчя. Компанія стрімко розвивалася протягом останніх кількох років: Дохід STIHL Dieburg зріс на 60 відсотків з моменту останнього розширення логістичного центру у 2009 році. З огляду на це постійне зростання та зростаючі вимоги німецького ринку, STIHL інвестує понад 25 мільйонів євро в розширення об'єкта та будівництво нової логістичної будівлі, яка має розпочати роботу наприкінці 2020 року.
Виручка німецької материнської компанії ANDREAS STIHL AG & Co. KG зросла на 2 відсотки до 816 мільйонів євро. Чисельність персоналу зросла на 1,5 відсотка. Станом на 31 серпня 2019 року в материнській компанії працювало 5 032 особи. З них 3564 працюють у Вайблінгені, 381 у Фелбаху, 258 у Людвігсбурзі, 757 у Вайнсгаймі та 72 у Віхс-ам-Рандені. «Наші співробітники є основою успіху нашого бізнесу». «Ось чому ми інвестуємо значні кошти в добровільні пільги для наших працівників, а також у навчання та подальше навчання в материнській компанії», – сказав доктор. Kandziora. У 2019 році компанія збільшила кількість стажерів зі 187 до 210. STIHL також розширила свою програму подвійного навчання, включивши нові предмети з інформатики та цифрового управління бізнесом.
Говорячи про бізнес-перспективи, доктор Кандзіора підсумував: «У нашому стратегічному плануванні ми передбачаємо подальше зростання в довгостроковій перспективі». В умовах зростаючої конкуренції, послаблення світової економіки та глобальних торговельних конфліктів ми лише обережно оптимістично налаштовані, особливо щодо короткострокових перспектив. У Німеччині STIHL шукає кваліфікованих працівників у сферах електротехніки та телекомунікацій, інформаційних технологій, розробки програмного/апаратного забезпечення, розробки акумуляторів та продуктів, а також ІТ. Наразі в материнській компанії є близько 350 вакансій. Що стосується виробництва, компанія не очікує найму нових співробітників у цій галузі в Німеччині цього року.
Цифрова трансформація, зростаюче значення бездротових продуктів та нові вимоги клієнтів до онлайн-торгівлі є актуальними питаннями для багатьох компаній. Індустрія моторизованих садових та лісових інструментів також переживає період разючих змін. Доктор Kandziora: «Ми підготувалися до цієї трансформації, інвестуючи значні кошти в навчання персоналу, а також у бездротові технології, електроніку та робототехніку». Ми продовжуватимемо просувати цю стратегію та оптимізувати її». STIHL також планує впровадити низку заходів щодо політики продажів та продукції. Наприклад, з наступної весни компанія пропонуватиме своїм клієнтам на німецькому ринку зручний інтернет-магазин для замовлення продукції на своєму вебсайті www.stihl.de. Дилери й надалі залишатимуться особистими контактними особами для клієнтів та надаватимуть консультації, інструкції та сервісне обслуговування. «Крім того, ми будемо й надалі оптимізувати продукти, процеси та сервісне обслуговування STIHL, щоб бути готовими до викликів, що виникають через зміну умов експлуатації», – сказав голова правління STIHL.
«Щоб якомога краще задовольнити багаторівневі потреби наших клієнтів, ми й надалі зосереджуватимемося на портфоліо бензинових та акумуляторних інструментів», – пояснив доктор. Kandziora. «Хоча ми ні на міліметр не поступаємося розробкою бензинових електроінструментів, ми одночасно прискорюємо нашу роботу над бездротовими продуктами». На прес-конференції STIHL, яка відбулася в рамках Міжнародного дня медіа STIHL, було представлено кілька нових продуктів:
«STIHL — один із тих брендів, які захоплюють людей та викликають емоції в усьому світі. «STIHL створила новий фірмовий магазин, щоб зміцнити цей зв’язок», – пояснив голова правління STIHL. У семи колекціях – Heritage, Home, Urban, Wild Kids, Nature, Timbersports Fan та STIHL Fan – покупці та шанувальники знайдуть текстиль з індивідуальним дизайном, дерев'яні іграшки, історичні моделі та колекційні предмети. Принципово, жоден з цих товарів не є готовим, а створений спеціально для фірмового магазину STIHL. Товари доступні в авторизованих дилерів, а також онлайн за адресою www.stihl- markenshop.de. Раніше доступний лише в Німеччині та Австрії, тепер доступність поширена на інші країни.
Світова еліта серії STIHL TIMBERSPORTS® збереться разом у столиці Чехії Празі 1 та 2 листопада, щоб змагатися у міжнародному фіналі серії екстремальних видів спорту за титули чемпіона світу 2019 року. Чинні чемпіони світу в командному та особистому заліку з Австралії боротимуться за збереження своїх найвищих позицій та захист їх від сильної конкуренції з Європи та інших країн. Чеська столиця Прага вперше прийматиме Чемпіонат світу STIHL TIMBERSPORTS® у 2019 році на надзвичайному та вражаючому місці – історичному Промисловому палаці.