Вайблінген, 3 травня 2018 р. | Прес-реліз компанії
Під час їхнього візиту до Вайблінгена американським дистриб'юторам були представлені важливі інновації продукції STIHL.
Близько 30 відсотків свого доходу група STIHL отримує в США. Традиційно найважливіший ринок для STIHL, де продажі акумуляторної продукції нещодавно різко зросли: Всього за 15 місяців частка ринку акумуляторних інструментів STIHL у США зросла вдесятеро. Асортимент продукції також значно розширився за цей період – з однієї лінійки акумуляторних продуктів до трьох.
STIHL присутня в США з 1974 року, маючи власну виробничу та збутову компанію STIHL Inc., розташовану у Вірджинія-Біч. Американський ринок обслуговують шість дистриб'юторів, що належать компанії, та п'ять незалежних дистриб'юторів – партнери, з якими STIHL успішно співпрацює протягом багатьох років, будуючи довірливі стосунки. Німецька материнська компанія запросила дистриб'юторів до Вайблінгена наприкінці квітня, щоб обговорити стратегію для ринку США.
«Наші партнери та клієнти в США можуть розраховувати на те, що STIHL залишиться сімейною компанією, заснованою на цінностях лояльності, чесності, довгостроковій перспективі та, звичайно ж, відданості преміальній якості», – сказав доктор. Ніколас Штіль, голова дорадчої та наглядової ради STIHL, на зустрічі.
Норберт Пік, член правління STIHL з маркетингу та продажів, пояснив: «Ми встановлюємо надзвичайно високі стандарти в усьому, що робимо, і точно адаптуємо наші продукти до вимог клієнтів». Результатом є те, що ми успішно працюємо вже понад 90 років у постійно мінливому середовищі».
Бйорн Фішер, керуючий директор STIHL Inc., наголосив, що обсяг продажів продукції STIHL у США за останні десять років зріс більш ніж удвічі. «Я бачу величезний подальший потенціал для нашого ринку в галузі акумуляторних продуктів, особливо тому, що ми можемо запропонувати нашим клієнтам широкий та привабливий асортимент продукції STIHL через нашу велику мережу збуту, що складається з 9000 дилерів», – сказав Фішер, додавши: «У майбутньому також буде більше уваги приділятися цифровим продуктам і послугам».