Вайблінген, 3 травня 2018 р. | Прес-реліз компанії

STIHL вітає дистриб'юторів із США як гостей – Різке зростання продажів акумуляторної продукції

Під час їхнього візиту до Вайблінгена американським дистриб'юторам були представлені важливі інновації продукції STIHL.

Під час їхнього візиту до Вайблінгена американським дистриб'юторам були представлені важливі інновації продукції STIHL.

Близько 30 відсотків свого доходу група STIHL отримує в США. Традиційно найважливіший ринок для STIHL, де продажі акумуляторної продукції нещодавно різко зросли: Всього за 15 місяців частка ринку акумуляторних інструментів STIHL у США зросла вдесятеро. Асортимент продукції також значно розширився за цей період – з однієї лінійки акумуляторних продуктів до трьох.

STIHL присутня в США з 1974 року, маючи власну виробничу та збутову компанію STIHL Inc., розташовану у Вірджинія-Біч. Американський ринок обслуговують шість дистриб'юторів, що належать компанії, та п'ять незалежних дистриб'юторів – партнери, з якими STIHL успішно співпрацює протягом багатьох років, будуючи довірливі стосунки. Німецька материнська компанія запросила дистриб'юторів до Вайблінгена наприкінці квітня, щоб обговорити стратегію для ринку США.

«Наші партнери та клієнти в США можуть розраховувати на те, що STIHL залишиться сімейною компанією, заснованою на цінностях лояльності, чесності, довгостроковій перспективі та, звичайно ж, відданості преміальній якості», – сказав доктор. Ніколас Штіль, голова дорадчої та наглядової ради STIHL, на зустрічі.

Норберт Пік, член правління STIHL з маркетингу та продажів, пояснив: «Ми встановлюємо надзвичайно високі стандарти в усьому, що робимо, і точно адаптуємо наші продукти до вимог клієнтів». Результатом є те, що ми успішно працюємо вже понад 90 років у постійно мінливому середовищі».

Бйорн Фішер, керуючий директор STIHL Inc., наголосив, що обсяг продажів продукції STIHL у США за останні десять років зріс більш ніж удвічі. «Я бачу величезний подальший потенціал для нашого ринку в галузі акумуляторних продуктів, особливо тому, що ми можемо запропонувати нашим клієнтам широкий та привабливий асортимент продукції STIHL через нашу велику мережу збуту, що складається з 9000 дилерів», – сказав Фішер, додавши: «У майбутньому також буде більше уваги приділятися цифровим продуктам і послугам».

Ваш контакт для преси

Вас також може зацікавити