Вайблінген, 26.01.2017 | Прес-реліз компанії
З 2019 року група STIHL продаватиме всю лінійку продукції виробника садової техніки VIKING виключно під брендом STIHL. Перехід дозволяє компанії зосередити всю діяльність з продажу та маркетингу на одному бренді. Голова правління STIHL, доктор Бертрам Кандзіора виправдав цей крок, сказавши: «Ми зможемо ефективніше використовувати існуючий потенціал продажів та доходів поточної лінійки продуктів VIKING під більш відомим світовим брендом STIHL – і робити це на міжнародному рівні». На відміну від світового гравця STIHL, VIKING наразі зосереджується на європейському ринку. Зміна бренду відкриває перспективу світових продажів лінійки продуктів VIKING у середньостроковій перспективі.
Оскільки два преміальні бренди мають портфоліо продуктів, що доповнюють один одного, загальна лінійка продуктів залишається незмінною та також буде розвиватися для задоволення потреб клієнтів у майбутньому. «Інтегруючи обидві лінійки продуктів в один бренд, ми створюємо легшу орієнтацію та більшу прозорість для обслуговуючих дилерів та клієнтів». Крім того, ми також розширюємо портфоліо експертних знань бренду STIHL», – наголосив Норберт Пік, член правління з маркетингу та продажів. «У компанії будуть покращені ноу-хау, досвід розробки та інноваційний потенціал, і клієнти зрештою отримають від цього вигоду – у вигляді нових продуктів та функцій», – сказав Пік.
Майбутня зміна бренду – це стратегічне рішення, прийняте з довгостроковою перспективою. «Між цим часом і датою запуску у 2019 році достатньо часу, щоб забезпечити ретельне впровадження», – сказав доктор. Kandziora. Група STIHL гарантує, що положення щодо гарантій, запчастин та сервісного обслуговування продукції VIKING продовжуватимуть діяти без жодних змін. Голова Виконавчої ради Др. Бертрам Кандзіора пояснив: «Наші клієнти також можуть продовжувати покладатися на перевірені дилерські послуги для придбаних ними електроінструментів VIKING».
Ще у 2008 році група STIHL реорганізувала лінійки продуктів брендів STIHL та VIKING і запропонувала всі ручні електроінструменти VIKING під брендом STIHL. Результатом стало значне збільшення обсягів продажів у цих групах продуктів.
VIKING – провідний виробник високоякісних садових електроінструментів, який входить до складу групи STIHL з 1992 року. Асортимент продукції цього преміального бренду включає газонокосарки, роботизовані газонокосарки, райдери, скарифікатори, садові подрібнювачі та культиватори. Вони продаються через спеціалізовані сервісні центри. Компанія VIKING GmbH, що базується в Лангкампфені, Австрія, вже є важливим виробничим підприємством акумуляторної продукції STIHL. У VIKING працює 450 співробітників. «З цією зміною бренду ми прокладаємо шлях для подальшого глобального зростання групи STIHL». Майданчик Лангкампфен також виграє від цього. «Не тільки всі робочі місця будуть збережені, але й робоча сила фактично буде ще більше розширена», – пояснив керуючий директор VIKING доктор… Петер Претч та голова правління STIHL доктор Бертрам Кандзіора.