Вайблінген, 19.09.2017 | Прес-реліз компанії
Дохід групи STIHL у поточному році зріс на 11,9 відсотка до 2,7 мільярда євро за період з січня по серпень. Якби обмінні курси залишилися незмінними, зростання склало б 10,7 відсотка. «Ми пришвидшуємо наш курс зростання завдяки цьому двозначному зростанню». «Ми досягли непропорційно сильного зростання продажів, зокрема, акумуляторної продукції», – пояснив голова правління STIHL, доктор... Бертрам Кандзіора на осінній прес-конференції компанії у Вайблінгені. Він наголосив: «У нас є сили для продовження стрімкого зростання, і ми хочемо розширити наше технологічне лідерство». STIHL зараз не лише інтенсивно досліджує та розробляє акумуляторні технології та підключені продукти, але й прагне встановити нові стандарти у виробництві продуктів з бензиновим двигуном. «Наразі ми працюємо над першою у світі бензопилою з електронним керуванням уприскуванням палива», – повідомив голова виконавчої ради. Серед інших світових новинок від цієї корпоративної групи – газонокосарка STIHL TS 440 з вбудованим гальмом ріжучого колеса QuickStop та інтелектуально підключена до мережі роботизована газонокосарка VIKING iMow TeaM.
Ринок США та Західна Європа були основними двигунами зростання для групи STIHL за перші вісім місяців цього року. Це можна пояснити, головним чином, високим попитом на бездротові продукти – як з боку побутових, так і з боку професійних користувачів. «Зростання продажів одиниць продукції в сегменті бездротових пристроїв було непропорційно високим і сягає тризначних цифр», – прокоментував доктор. Kandziora. «Однак, ми також все ще сильні в бізнесі з бензиновими двигунами». Ми спостерігаємо двозначне відсоткове зростання продажів тут». Російський ринок стабілізувався, і спостерігається суттєве зростання продажів. Значного збільшення доходів також було досягнуто в Азії. Голова правління STIHL підсумував: «Після рекордного доходу минулого року ми впевнено розпочали новий сезон. Наші очікування були фактично перевершені, і ми здобули частку ринку по всьому світу». Збільшення доходів призвело до збільшення кількості працівників. Кількість працівників групи зросла на 3,6 відсотка до 15 222 осіб.
Ринок у Німеччині також продовжив свій курс зростання. Продажі продукції STIHL та VIKING значно зросли. «Ми раді бачити відродження на ринку бензопил.» Особливо динамічний розвиток продемонстрував бізнес з бездротовими електроінструментами та роботизованими газонокосарками VIKING iMow. «Забігаючи на осінь 2017 року, ми впевнені, що продовжимо наше зростання завдяки новим продуктам, привабливим кампаніям та продовженню «Тижнів суперпила» у листопаді», – пояснив доктор. Кандзіора.
Дохід німецької материнської компанії ANDREAS STIHL AG & Co. KG зріс на 13,4 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року до 760,56 мільйона євро. Кількість працівників зросла на 7,8 відсотка до 4583. Станом на 31 серпня робоча сила становила 3526 осіб у Вайблінгені, 304 у Людвігсбурзі, 686 у Прюм-Вайнсгаймі та 67 у Віхс-ам-Рандені. Завдяки значному зростанню компанії, у поточному році 81 тимчасовий працівник отримав постійні трудові контракти. «Ми очікуємо, що наша потреба в кваліфікованому персоналі зростатиме в процесі цифровізації та з розробкою нових продуктів і бізнес-моделей», – сказав Голова правління. Наприклад, найближчим часом у материнській компанії буде заповнено близько 170 вакансій лише в сферах акумуляторів, електроніки, ІТ та підключених продуктів.
«Щоб скористатися можливостями, які надає нам цифровізація, ми реорганізовуємо нашу структуру. Окрім абсолютно нового відділу цифровізації, ми, наприклад, значно розширили команду розробників, створили посади для «розумних рішень» в управлінні проектами та сформували гнучкі команди – і все це з метою розробки продуктів і послуг, які пропонують нашим клієнтам відчутну додаткову цінність», – сказав доктор. Кандзіора.
VIKING розробляє підключені продукти та представила першу у світі таку продукцію на виставці demopark у червні: Команда iMow. Ця концепція рою дозволяє з'єднати між собою та керувати до десяти роботизованих газонокосарок MI 632 M за допомогою одного застосунку. «Інтелектуальне програмне забезпечення з’єднує роботизовані газонокосарки через хмарну систему, утворюючи iMow TeaM». «Вперше це дозволяє користувачам косити великі площі трави, такі як футбольні поля, поля для гольфу, парки та зони відкритих басейнів, використовуючи кілька роботизованих газонокосарок одночасно», – пояснив доктор. Kandziora. Розумні роботизовані газонокосарки автоматично повертаються на док-станцію, якщо йде дощ або рівень заряду батареї низький.
Крім того, STIHL бере участь у програмі стартапів ACTIVATR. У цій програмі досвідчені засновники стартапів працюють у невеликих командах з інноваційними співробітниками STIHL над розробкою нових ідей для цифрового бізнесу. «Ця нова форма співпраці вже приносить плоди:» Freiheit GmbH було засновано в червні», – повідомив доктор Кандзьора. Стартап має на меті запропонувати командам, які часто перебувають у польових умовах, простий спосіб співпраці та документування. Розроблене програмне рішення надійде у продаж наприкінці жовтня та спростить, зокрема, для торговельних підприємств, зберігання операційної інформації в безпечному та добре структурованому вигляді в централізованому місці. Це дозволяє швидко та цілеспрямовано отримувати важливу інформацію, навіть у дорозі.
Крім того, STIHL інвестує в розширення мереж та експертного досвіду. У травні компанія інвестувала у High-Tech Gründerfonds (HTGF), який є найбільшим початковим фондом для фінансування молодих технологічних компаній у Німеччині. Фонд охоплює широкий спектр секторів – від робототехніки та Інтернету речей до енергетичних питань, медичних технологій та біотехнологій, хімії, програмного забезпечення та платформ електронної комерції. «Наші інвестиції означають, що ми отримуємо уявлення про події та тенденції у сфері стартапів і можемо підтримувати молоді, інноваційні компанії». Більше того, це означає, що ми маємо можливість розпочати співпрацю зі стартапами», – пояснив голова правління.
З 2019 року весь асортимент продукції VIKING буде розповсюджуватися під брендом STIHL. Доктор Kandziora: «Якщо ми подивимося на широкий портфель продуктів і кількість окремих компонентів і запасних частин, швидко стане зрозуміло, що ребрендинг – це мамонтове завдання». Тому ми будемо крок за кроком завершувати зміну бренду та поступово переводити весь асортимент продукції на STIHL». Почнемо з лінійки акумуляторних газонокосарок VIKING, яка буде повністю доступна під брендом STIHL вже з сезону 2018 року. «Акумулятори в газонокосарках сумісні з продуктами акумуляторних систем живлення STIHL COMPACT та PRO». «Це означає, що зміна бренду прискорює наше загальне зростання в сегменті бездротової продукції», – пояснив голова правління.
Компанія очікує, що зміна бренду призведе до значного збільшення продажів та доходів, що також ще більше зміцнить завод VIKING у Лангкампфені в Австрії. «Лангкампфен продовжуватиме залишатися складовою частиною всесвітньої виробничої мережі STIHL і відіграватиме важливу роль як складальний об'єкт», – наголосив голова правління STIHL. Як центр передового досвіду в галузі наземного керованого садового електроінструменту, завод вироблятиме та розроблятиме продукцію разом з материнською компанією. Доктор Kandziora: «Ми вже намічаємо шлях для подальшого зростання і тому розширюватимемо об'єкт у Лангкампфені». Церемонія закладання фундаменту розширення будівлі в Австрії відбудеться 29 вересня.
Інші нові продукти STIHL та VIKING для побутових та професійних користувачів
Чемпіонат світу з серії STIHL TIMBERSPORTS® повертається до Ліллехаммера: Фінал міжнародного сезону вищого класу зі спорту лісорубів відбудеться в залі Хоконс 3 та 4 листопада. Понад 100 спортсменів з понад 20 країн змагатимуться в командних та індивідуальних змаганнях, сподіваючись стати найкращими з найкращих. Чинним чемпіоном світу в індивідуальних змаганнях є винятковий новозеландський спортсмен Джейсон Віньярд, тоді як «Чопперу» з Австралії захищатимуть свій титул у командних змаганнях. Німеччину в індивідуальних змаганнях представлятиме Роберт Ебнер з Баден-Вюртемберга.