Вайблінген, 25.04.2017 | Прес-реліз компанії

STIHL повідомляє про рекордний дохід та значне зростання ринку акумуляторних електроінструментів

  • Продажі в сегменті бездротових пристроїв перевищують очікування
  • Численні нові бездротові та бензинові продукти для побутових та професійних користувачів
  • Підключені продукти, розумний сад, Індустрія 4.0: STIHL просуває цифровізацію

«Дохід групи STIHL у 2016 році зріс на 6,6 відсотка до 3,46 мільярда євро – це новий рекорд у рік 90-річчя компанії. Якби обмінні курси залишилися на рівні попереднього року, зростання доходу фактично склало б 9,5 відсотка», – сказав голова правління STIHL доктор... Бертрам Кандзіора на прес-конференції, присвяченій балансу компанії. «Ми прискорюємо розробку нових бездротових електроінструментів і водночас продовжуватимемо бути лідерами в бензинових технологіях». STIHL використовує можливості, що пропонуються Індустрією 4.0 та цифровізацією, для подальшого підвищення переваг для клієнта. STIHL представить нові технології та підключені продукти у 2018 році. «Тенденція рухається в бік розумного саду», – сказав доктор. Kandziora. «Порівняно з минулим роком, я очікую ще набагато вищого попиту у 2017 році, особливо на наші акумуляторні електроінструменти». STIHL планує значні інвестиції для підтримки зростання, зокрема, у свою німецьку материнську компанію. «Наразі ми шукаємо близько 100 нових співробітників для заповнення посад у материнській компанії, особливо в сферах бездротових технологій, електроніки, ІТ та підключених продуктів».

Продажі нових бездротових електротоварів перевищили очікування

Зростання доходів у 2016 році було зумовлене значно вищими продажами. Північноамериканський ринок знову став найважливішим двигуном зростання. Попит у Західній Європі також значно зріс, частково завдяки успішному виведенню на ринок бездротової системи живлення COMPACT. Російський ринок дещо відновився. STIHL також досяг значного збільшення доходів на німецькому ринку за останній рік. Цей розвиток продовжився і в першому кварталі 2017 року. Голова Виконавчої ради наголосив: «Нові продукти та попит, який вони створюють, значно перевершили наші очікування, що свідчить про те, що якість STIHL високо цінується в кожному ціновому та споживчому сегменті». Торговельні компанії STIHL змогли завоювати частку ринку в багатьох країнах. «Таким чином ми ще більше зміцнюємо наші конкурентні позиції», – сказав доктор. Кандзіора.

Інтеграція VIKING стане рушійною силою зростання у 2019 році

Голова правління очікує додаткового зростання у сезоні 2019 року, оскільки група STIHL також продаватиме всю лінійку продукції виробника садових електроінструментів VIKING виключно під брендом STIHL. «Газонокосарки, які раніше були доступні лише у VIKING, а з 2019 року продаватимуться під брендом STIHL, є класичним продуктом початкового рівня на ринку садових електроінструментів.» Інтеграція в єдиний бренд – бренд STIHL, який добре відомий у всьому світі – дозволить нам зробити наші акумуляторні системи ще привабливішими для клієнтів».

Високий коефіцієнт власного капіталу в 70 відсотків сприяє довгостроковій стратегії

Глобальні інвестиції (209 мільйонів євро) знову перевищили амортизацію (151 мільйон євро). Інвестиції продовжували бути зосереджені переважно на виробничих та логістичних потужностях компанії, а також на розробці нових продуктів. «Коефіцієнт власного капіталу групи STIHL залишається високим на рівні 70,5 відсотка». Це важлива основа для незалежності нашої сімейної компанії та довгострокової спрямованості нашої стратегії. Крім того, ця здорова фінансова структура дозволяє нам фінансувати всі інвестиції з власних ліквідних активів», – пояснив доктор. Kandziora. Збільшення обсягу продажів одиниць продукції також призвело до збільшення чисельності персоналу. Кількість співробітників у всесвітній групі зросла на 4,7 відсотка до 14 920 осіб станом на кінець року.

Дохід та кількість персоналу також зросли в німецькій материнській компанії

У минулому фінансовому році дохід німецької материнської компанії ANDREAS STIHL AG & Co. KG зріс на 2,4 відсотка, вперше досягши одного мільярда євро. Експортна квота залишається на рівні попереднього року – 88,9 відсотка. Найвище зростання доходів було зафіксовано в ЄС та Північній Америці. Інвестиції склали 70 мільйонів євро та, як і в попередні роки, перевищили амортизацію. Інвестиційні кошти були спрямовані переважно на будівельні проекти, виробничі потужності та ІТ-діяльність. Німецька материнська компанія також отримає значні інвестиції в найближчі роки. Станом на кінець 2016 року кількість працівників материнської компанії зросла на 4,3 відсотка до 4366 осіб. Доктор Kandziora: «Ми плануємо значно збільшити штат у німецькій материнській компанії. На даний момент у нас понад 100 вакансій – переважно для першокласних експертів. Ми розглядаємо це зростання кількості співробітників як інвестицію в успішний довгостроковий розвиток бізнесу. «Цей набір співробітників посилює наші можливості для зростання».

Цифролізація сприяє збільшенню переваг для клієнтів

«STIHL розробила комплексну стратегію цифровізації», – пояснив доктор. Kandziora. «Для нас цифровізація — це засіб створення додаткових переваг для клієнтів». Це може бути очевидним у характеристиках наших продуктів, у взаємодії з клієнтами або в нових бізнес-моделях». Компоненти та підсистеми Індустрії 4.0 вже деякий час використовуються у всесвітній виробничій мережі STIHL; інтелектуальні системи та процеси об'єднані між собою по всьому світу. Також використовуються колаборативні роботи. Доктор Kandziora: «Ми також використовуватимемо зростаючі можливості для подальшої оптимізації процесів, які пропонує цифровізація».

«Smart Connected» – інтелектуальне мережеве об’єднання продуктів STIHL

У STIHL під гаслом «Smart Connected» реалізуються масштабні проекти розробки, спрямовані на мережеве об’єднання продуктів. Сьогодні вже можна керувати роботизованою газонокосаркою VIKING iMow через додаток. Нові проекти виходять далеко за рамки цього, рухаючись у напрямку «розумного саду». Як завжди, у цих розробках основна увага приділяється клієнту. Наприклад, користувачі електроінструментів STIHL отримуватимуть інформацію в режимі реального часу на свої смартфони про час роботи, споживання або оптимальне використання. Можливий навіть централізований запис геолокацій окремих електроінструментів. Фактично, можливості, що пропонуються цифровізацією, будуть ширше використовуватися не лише для самих продуктів, але й для обслуговування в дилерських центрах. Голова Виконавчої ради, доктор Кандзіора сказав: «Ми наполегливо працюємо над інтелектуальними технологіями, щоб мати змогу представити нашим клієнтам нові цифрові програми від STIHL у сезоні 2018 року».

Вхід у цифрове майбутнє зі стартапами

Щоб пришвидшити цифрові проекти та швидше вивести інноваційні бізнес-моделі на ринок, STIHL бере участь у програмі ACTIVATR, яку проводить Pioniergeist, компанія зі Штутгарта. ACTIVATR об'єднує досвідчених засновників стартапів з інноваційно налаштованими співробітниками з відомих компаній. ACTIVATR має на меті генерувати інноваційні ідеї, які або залишаться в межах STIHL, або будуть самостійно активними на ринку в нових стартапах, в які STIHL інвестує. За три місяці міждисциплінарна команда засновників розробила ідеї для двох нових бізнес-моделей. Ці ідеї будуть додатково доопрацьовані протягом року, щоб можна було розробляти конкретні продукти та послуги. Також зараз розробляються інші нові ідеї.

У січні 2017 року група STIHL придбала частку в GreenIQ. Цей ізраїльський стартап спеціалізується на розробці та розповсюдженні мережевих продуктів для садових застосувань, таких як зрошення та освітлення. «Це прискорить нашу діяльність у сфері цифровізації та підключених продуктів, таких як розробка власного STIHL Smart Garden Hub», – сказав доктор. Кандзіора.

Майбутні нові продукти STIHL

Цієї весни на ринку з'явиться кілька нових продуктів: До акумуляторної системи PRO додадуться STIHL HSA 94 R для скошування трави та STIHL HSA 94 T для підстригання – обидва тихі, високопродуктивні професійні акумуляторні тримери для живоплоту. Також буде випущено професійну мотокосу STIHL FSA 130 з велосипедною або круглою ручкою. Це розширює модульну систему бездротового живлення для професійного застосування до понад 20 електроінструментів. Асортимент привабливих за ціною акумуляторних електроінструментів початкового рівня також поповниться деякими новинками: Тример для живоплоту, тример для газону та повітродувка, кожен з вбудованим акумулятором. З початку року було випущено й інші продукти, такі як бензиновий висоторіз початкового рівня STIHL HT 56 CE.

«Ми наполегливо працюємо та пропонуємо дедалі ширший асортимент акумуляторних продуктів, і ми робимо це, не поступаючись жодним міліметром нашими бензиновими продуктами», – підсумував доктор. Kandziora. «Нові прибуття цієї весни є тому підтвердженням». Акумуляторна система живлення STIHL COMPACT буде розширена другою високопродуктивною бензопилою для догляду за зеленими насадженнями та простих ремісничих робіт: Бензопила STIHL MSA 140 C-BQ. Він живиться від змінного літій-іонного акумулятора на 36 В, який сумісний з усіма іншими електроінструментами цієї модульної бездротової системи. Окрім бензопил, система включає в себе тример для живоплоту, кущоріз, повітродувку та газонокосарку.

STIHL випустила бензинову бензопилу STIHL MS 462 CM, призначену для професійних лісових робіт у середніх та густих насадженнях. Вага двигуна всього шість кілограмів робить її найлегшою високопродуктивною пилкою у своєму класі об'єму (70 кубічних сантиметрів). Оптимізована система керування двигуном M-Tronic та вдосконалена концепція двигуна забезпечують цій професійній пилі високу потужність та чудове прискорення – «іншими словами, більше задоволення та продуктивності під час роботи», – сказав доктор. Kandziora. Ще до виходу на ринок цей електроінструмент справив враження на виставці інновацій перед виставкою demopark: Експертна комісія demopark нагородила STIHL MS 462 CM срібною медаллю за його малу вагу.

Нові продукти VIKING

VIKING також представить додатковий продукт до акумуляторної системи STIHL COMPACT: Газонокосарка MA 235. Завдяки компактним розмірам інструменту, ергономічній моно-ручці Comfort, ширині скошування 33 сантиметри та вазі лише 14 кілограмів, MA 235 є ідеальним партнером для невеликих садів з площею газону до 200 квадратних метрів.

Гамбурзький порт та Норвегія прийматимуть STIHL TIMBERSPORTS® 2017

Серія STIHL TIMBERSPORTS® відбудеться в гавані Гамбурга 20 травня. За Трофей чемпіонів вісім найкращих спортсменів світу змагаються один з одним у чотирьох дисциплінах на сокирі та пилі у турнірі на вибування. Ці змагання вимагають від спортсменів не лише пікової м'язової сили та техніки, але й надзвичайного рівня витривалості – вони вважаються найскладнішим форматом у спортивному лісорубстві. Напередодні найкращі молоді спортсмени зустрінуться один з одним на Чемпіонаті світу для новачків у Гамбурзі. Фінал міжнародного сезону, Чемпіонат світу STIHL TIMBERSPORTS®, відбудеться в Ліллехаммері, Норвегія, 3 та 4 листопада.

Ваш контакт для преси

Вас також може зацікавити